Sunday, 2 December 2012

Muhammad Benladin (BEN,idola kecil 5) ♥

Hai and Assalamualaikum !! Harini saya nak cakap pasal BEN (idola kecil 5).Mesti korang semua kenal kan  dia ? Ben comel,pandai menari and ade vokal!!That's why dia dpt masuk idola kecil 5.Saya tak tau kenape idola kecil 5 ni saya rase mcm tertarik untuk menonton.*ceh,skema lagi ayat saya*.Sebab idola kecil yang 1,2,3,4 tak de pulak saya nak tgk.Haha.Maybe sbb peserta idola kecil 5 ni lagi hebat.Ben umur 12 tahun.Korang tau kan dia ddk negeri mne ? Kalau tak tau bia saya bagi tau awak2 semua.Dia ddk dkt JOHOR BAHRU.Nama sebenar dia Muhammad Benladin.Unik kan name dia ? Hewhew.Tapi kalau korang nak tau lebih lanjut pasal peserta2 idola kecil 5,pergi lah cari di PAK CIK GOOGLE kita. Okey lah,BYE.


Ini la BEN !!! :D

Smart kan dia ? 
Muhammad Benladin ! 

Peace yawwww ! :D

Sesungguhnya BEN ini,eh2,tukar lah sikit ayat.Skema sgt la pulak.Hewhew.Btw,BEN ni sangat BERgaya dan sangat BERbakat kan3 ? :D Saya nak sngt BEN dapat buat persembahan smpai final episode and jadi juara bagi idola kecil 5 !! IN SHAA ALLAH.Walaupun ramai lagi peserta2 idola kecil yang berbakat tapi saya sentiasa menyokong BEN.Ya,SENTIASA !! Okey,Bye and ASSALAMUALAIKUM !! ^.^

4 comments: